Add Your Heading Text Here

25 iunie, 2019

Aproximativ  73,12% din elevii participanți la Evaluarea Națională au obținut medii peste 5, un procent ușor sub cel de anul trecut (73,50%) și inferior celui din 2017 (76,90%).

Este cel mai mic procent de după 2014, când 70,78% dintre elevii prezenți la examen aveau note peste 5 înainte de contestații.

Rata de participare a fost de 94,2% (94,7% în 2018) – din cei 155.020 elevi înscriși s-au prezentat la examen 146.105 candidaţi.


Rezultatele materii:

  • la examenul de Limba și literatura română, 80,6% candidați au obținut note peste cinci (83% în 2018)
  • la examenul de Matematică, 62,7% din elevi au note peste (61,3% în 2018)
  • 429 de candidați au încheiat examenul cu media generală 10 (319 anul trecut)
  • 1.956 de candidați au fost notați cu 10 la Limba și literatura română
  • la proba de Matematică, 2.535 de candidați au obținut nota 10
  • aproape 85% dintre cei care au susţinut probele la București au obţinut medii peste 5

Județe cu rezultate bune:

  • Brăila – 87,6%
  • Cluj- 87,4%
  • București – 84,9%
  • Prahova- 84,0%
  • Galați – 80,4%

Județe cu rezultate slabe:

  • Teleorman- 58,0%
  • Giurgiu- 53,6%
[newsman_subscribe_widget formid="nzm-container-91885-6936-62e2a1251fbbbf9d28a8dd5a"]

Media generală de admitere, care se calculează considerând 80% media de la evaluarea națională și respectiv 20% media anilor de gimnaziu, urmează să fie afișată după finalizarea contestațiilor.


Articole recomandate:

citește și

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: