Au inchis austriecii arpechimul, au inchis petrochimia. Nu voiau petrochimie Acum petrochimia aistriaca borealis este parte in omv. Bravo dip.
, nastase, psd si sri Pastrati taromul !
Au inchis austriecii arpechimul, au inchis petrochimia. Nu voiau petrochimie Acum petrochimia aistriaca borealis este parte in omv. Bravo dip.
, nastase, psd si sri Pastrati taromul !
Un răspuns
Au inchis austriecii arpechimul, au inchis petrochimia. Nu voiau petrochimie Acum petrochimia aistriaca borealis este parte in omv. Bravo dip.
, nastase, psd si sri Pastrati taromul !